Followers

Saturday, April 20, 2019

Dra ♡ AzmeL || kahwin ..DEWAN SIVIK AJIL

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

SeLamat pengantin baru Dira  dan AzmiL..

Napok mewah sangat pelamin dorang..memang ikut citarasa semek ning sungguh..orang cakap mahal tak kesoh..janji puah hati..ke guana¿¿
Majlis ning berlangsung kat DEWAN SIVIK AJIL..dorang sewa khas kat sini untuk majlis bersejarah dorang..lagipun buat kat dewan lagi nampok moden kan..Dira cakap kahwin sekali je dalam hidup..tak kesah berhabis banyak sikit..lagipun buat kat dewan tak pakai ramai kakitangan ..semua cash and dapat apa yang dorang nak buat..macam pelamin..katering make up dan termasuk dj karaoke lagi..
Comel do ohh...pengantin perempuan hari ning..serius persalinan ngan make up memang terbaik...aku suka coluar tema baju pengantin dorang.
Hantaran untuk pengantin perempuan..ning je sempat take picture sebab aku datang lambat doh..aku masuk kije separuh hari je hari ning  coz balik nop rai pengantin ning...

Berphoto ngan pengantin .












SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ALONG aka Shadira ngan AzmiL
Hope in to Jannah..
Amin..


 SEkiAn
 || CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
 IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment