Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Panas ngat ngat hari ning kan..kepala pun berat sangat sangat..hope tak de lah melarat sampai sakit kepala 2 or 3 hari macam sebelum ning..
Yes!! Done...3 tahun sumbang tenaga kat kilang Rhoken Timber sdn.bhd..kejap je rasa..17/4/2016_17/4/2019..
Banyak pengalaman pahit maung kat sini..ada suka ada duka..biasalah pengalaman kan..lagipun kita kerja ngan ramai orang..banyak ragam banyak peragainya..rambut je sama hitam..hati lain lain kan..
Sekarang dunia kerja aku..ok lah..bila dah lama terlibat dalam ning..suasana dan cara kije pun dah boleh hadap..semua dah boleh hafal dah boleh hendal ngan baik..kadang kadang je bila mood malas mai ..tu yang masalah sikit..
Kawan..ok lah..semua sporting..sekarang tak de dah yang yang tarik muka..cari masalah..buat hal macam..semua dah ok..but..still remember ..next year..kawan yang aku ingat sampai sekarang..ngan dia banyak benda aku belajar ..hope dia baik baik je kat tempat baru..baru 2 bulan dia tukar kije..
Prinsip kije sini.
Jangan care hal orang biar orang sibuk cara hal kita..gi keje balik kije..yang penting bulan bulan duit masuk bank..huhu..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N
|| IEHAHFARIHAH
Panas ngat ngat hari ning kan..kepala pun berat sangat sangat..hope tak de lah melarat sampai sakit kepala 2 or 3 hari macam sebelum ning..
Yes!! Done...3 tahun sumbang tenaga kat kilang Rhoken Timber sdn.bhd..kejap je rasa..17/4/2016_17/4/2019..
Banyak pengalaman pahit maung kat sini..ada suka ada duka..biasalah pengalaman kan..lagipun kita kerja ngan ramai orang..banyak ragam banyak peragainya..rambut je sama hitam..hati lain lain kan..
Sekarang dunia kerja aku..ok lah..bila dah lama terlibat dalam ning..suasana dan cara kije pun dah boleh hadap..semua dah boleh hafal dah boleh hendal ngan baik..kadang kadang je bila mood malas mai ..tu yang masalah sikit..
Kawan..ok lah..semua sporting..sekarang tak de dah yang yang tarik muka..cari masalah..buat hal macam..semua dah ok..but..still remember ..next year..kawan yang aku ingat sampai sekarang..ngan dia banyak benda aku belajar ..hope dia baik baik je kat tempat baru..baru 2 bulan dia tukar kije..
Prinsip kije sini.
Jangan care hal orang biar orang sibuk cara hal kita..gi keje balik kije..yang penting bulan bulan duit masuk bank..huhu..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N
|| IEHAHFARIHAH

No comments:
Post a Comment