Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Biasa dalam mall ..benda alah ning lah yang selalu dia cari...kalau tak dapat ikut kehendak dia dulu..jangan mimpilah nop pergi jalan mana mana..memang dah hobi dia dah..
Memang dah tau kalau nak mari mall kena bekal syiling 50sen baru siap3..cukup untuk satu kali main dah ok dah..janji dia boleh naik benda alah ning.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH
Satu hari cuti kije dalam satu minggu..so time cuti ning aku habiskan masa ngan hero tersayang aku..bawak dia teman aku shopping..memang kadang kadang pe el dia tak boleh di jangka..tapi layan jelah..
Biasa dalam mall ..benda alah ning lah yang selalu dia cari...kalau tak dapat ikut kehendak dia dulu..jangan mimpilah nop pergi jalan mana mana..memang dah hobi dia dah..
Memang dah tau kalau nak mari mall kena bekal syiling 50sen baru siap3..cukup untuk satu kali main dah ok dah..janji dia boleh naik benda alah ning.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH


No comments:
Post a Comment