Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Just ajar dia buat latihan bahasa melayu..hope dia boleh jawab exam esop baik2..doa mak nak tengok anak berjaya je..dapat keputusan yang baik .
Good luck my hero.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N
|| IEHAHFARIHAH
BiLa jadual exam dia dah keluar..aku pulak yang rasa berdebar..sedar tak sedar dah pertengahan tahun..kira dah setengah tahun dah dia sekolah kat pasti as sakinah..memang dia tersangat rajin nak gi sekolah..time deman..pun dia nak pergi sekolah..tu yang aku respect kat hero aku ning..rajin sekolah.
Di sebabkan esop nak exam..so..aku pakse dia belajarlah malam ning..buat latihan sikit sikit untuk ready pekse pagi esop..even dia ning hantu tel..tapi ada benda yang kita kena tekankan supaya dia tak terus hanyut ngan dunia tel..
Just ajar dia buat latihan bahasa melayu..hope dia boleh jawab exam esop baik2..doa mak nak tengok anak berjaya je..dapat keputusan yang baik .
Good luck my hero.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N
|| IEHAHFARIHAH



No comments:
Post a Comment