Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Hai hai...sape kat sini pernah pakai produk ning..gel untuk rawat parut...?? Boleh lah share ok ker tak???..
Iklan produk ning bersepah kat facebook..hari hari duk tengok Jumea Promort produk dia ning..so aku pun terasa nak try jugak..nampak macam bagus je..but tak tau lagi kesan kat kita macam mane..kulit seseorang tu tak sama kan..kadang kadang kesan dia boleh tegok dalam masa sekejap je and ada jugak yang makan masa berbulan bulan..so kita kena yakin dan tawakal je..insyaallah menjadi..tu yang kita harapkan bila kita dah melabur mahal2 nak dapat benda alah ning kan.
Aku dah try banyak produk kat luar..tapi kesan dia sama je..ubat parut pun dah acap kali jugak aku beli tak kira yang mahal dan murah semua aku dah sapu kat kulit aku ning..tapi result dia tak de lah membanggakan sangat.
Hope produk ning boleh buat aku bergembira sakan hari raya nanti..ewahhh..
Yang best beli ngan stokis dia..dia bagi lagi free gift..bukan satu tau..5 free gift..kau ada??...tapi kena ikut syarat dia lah baru boleh dapat.
Ok..jom kita try produk baru kali ning!!..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N
|| IEHAHFARIHAH
Hai hai...sape kat sini pernah pakai produk ning..gel untuk rawat parut...?? Boleh lah share ok ker tak???..
Iklan produk ning bersepah kat facebook..hari hari duk tengok Jumea Promort produk dia ning..so aku pun terasa nak try jugak..nampak macam bagus je..but tak tau lagi kesan kat kita macam mane..kulit seseorang tu tak sama kan..kadang kadang kesan dia boleh tegok dalam masa sekejap je and ada jugak yang makan masa berbulan bulan..so kita kena yakin dan tawakal je..insyaallah menjadi..tu yang kita harapkan bila kita dah melabur mahal2 nak dapat benda alah ning kan.
Aku dah try banyak produk kat luar..tapi kesan dia sama je..ubat parut pun dah acap kali jugak aku beli tak kira yang mahal dan murah semua aku dah sapu kat kulit aku ning..tapi result dia tak de lah membanggakan sangat.
Hope produk ning boleh buat aku bergembira sakan hari raya nanti..ewahhh..
Yang best beli ngan stokis dia..dia bagi lagi free gift..bukan satu tau..5 free gift..kau ada??...tapi kena ikut syarat dia lah baru boleh dapat.
Ok..jom kita try produk baru kali ning!!..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N
|| IEHAHFARIHAH

No comments:
Post a Comment