Assalamualaikum & Salam Sejahtera
5/5/2019
Sebelum kita sambut ramadhan..kita sambut hari guru dulu..sehari sebelum pose keesokkannyan
At Pasti As sakinah..my hero sekolah kat sini..so kita rainhari guru kat sini pagi ning..just meraikan guru yang dah banyak berjasa mengajar anak anak kita jadi manusia yang berguna di dunia dan akhirat..insyaalllah.
Sambutan ning melibatkan guru guru pastibas sakinah..ibu bapa dan anak anak didik pasti as sakinah..memang meriah ngan makanan..ibu bapa pun sporting sponser makanan dari umah sendiri..siap bawak makanan macam macam lagi.
Anak anak pun happy sebab dapat enjoy ngan kawan kawan dan family dorang kat sekolah dorang..tegok lah dorang bukan main berselera lagi makan.
Program ning start kul 9.30 pg sampai 11pg..so aku off kije satu hari ..coz petang ning aku plan nak rehat kat umah je..
Sponser ais krim daripada pengusaha ais krim terbaik kat kampung..pok abah..ais tee pen yang kaw kaw..ais krim yang best sangt..memang tak rugi pun join dorang.
Before..sambutan hari guru dan ibu bapa..anak anak pasti ning dah ada aktiviti dorang pagi ning..dorang ada buat besday girl and sukaneka..
Boleh tegok photo dorang.
Just tu je nak share..
SeLamat Hari Guru.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
5/5/2019
Sebelum kita sambut ramadhan..kita sambut hari guru dulu..sehari sebelum pose keesokkannyan
At Pasti As sakinah..my hero sekolah kat sini..so kita rainhari guru kat sini pagi ning..just meraikan guru yang dah banyak berjasa mengajar anak anak kita jadi manusia yang berguna di dunia dan akhirat..insyaalllah.
Sambutan ning melibatkan guru guru pastibas sakinah..ibu bapa dan anak anak didik pasti as sakinah..memang meriah ngan makanan..ibu bapa pun sporting sponser makanan dari umah sendiri..siap bawak makanan macam macam lagi.
Anak anak pun happy sebab dapat enjoy ngan kawan kawan dan family dorang kat sekolah dorang..tegok lah dorang bukan main berselera lagi makan.
Program ning start kul 9.30 pg sampai 11pg..so aku off kije satu hari ..coz petang ning aku plan nak rehat kat umah je..
Sponser ais krim daripada pengusaha ais krim terbaik kat kampung..pok abah..ais tee pen yang kaw kaw..ais krim yang best sangt..memang tak rugi pun join dorang.
Before..sambutan hari guru dan ibu bapa..anak anak pasti ning dah ada aktiviti dorang pagi ning..dorang ada buat besday girl and sukaneka..
Boleh tegok photo dorang.
Just tu je nak share..
SeLamat Hari Guru.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH









No comments:
Post a Comment