Assalamualaikum & Salam Sejahtera
sory geng2 yang baru je tahu aku dah kahwin..yap memang comfirm lah aku dah kahwin.x tipu tau...ni aku nak share pic cikit lagi.. sory sangat klu ada yang terasa coz baru je tahu..memang aku x panggil ramai pun majlis tu..majlis kecik je..yang penting doa kalian buat aku..lagipun banyak dah contart number korang yang missing..
tadi ada lah member2 aku yang jauh2 chat aku, msg aku cakap "Kahwin x ckp pun? , x jemput lah , bila kahwin and so on lah.. then aku just cakap sory sangat2..menda ning pun x plan seawal ning..ingat hujung bulan ning baru nak langsung tapi sebab pihak laki nak cepat and family aku setuju sangat2 so, jalan je..memang x sempat nak prefer bagai pun tuk majlis tu.. alhamdullilah semua dah selamat..thank korang yang turut doakan kebahagian aku until Jannah.
sekitar pic2 kahwin aku baru ning..with friend yang setia teman aku dari awal majlis sampai selesai majlis dan jugak kawan2 suami aku yang sudi datang dari jauh..
Memory Terindah
26 disember 2013
Love u
sekian.




tahniah kak for your wedding. May Allah always bless both of you dan semoga kekal sehinggah Jannahtullah. :)
ReplyDeletemabruk ya ukhti ;)
ReplyDeletetahniah..semoga berkekalan hingga akhir hayat.. :)
ReplyDelete