Followers

Tuesday, January 14, 2014

AkhiRnYa aKu kaHwiN || part 2

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

memandangkan esok aku off day..so, aku rajinkan diri online jap..biasa klu time esoknye aku keje,  dah lama aku lelap kot..biasa lepas balik keje, mandi ,makan then terus tidor je..Suami aku balik pun lepas dia habis keje part time lewat malam tu pun aku  x sedor..penat punye pasal...langsung tido pengsan, pagi2 baru terkejut balik..biasa bila suami aku balik, dia tengok aku syokk dah tidor..memang dia x kacau dah..sebab dia tahu aku Penat keje..

tu lah pasal, dah molek2 suami aku berat nak lepas aku keje, mengatal lak aku cakap baik2 mintak izin nak keje..bila penat..mula lah aku merungut..apa lah aku ning..so, skrg aku keje lah janji hal umah tangga  x terabai terus..suami aku paham, ok lah..dia pun x  lah kesah sangat aku nak keje or  x sebab dia pun lebih dari mampu tanggung aku asalnye..aku keje pun sebab bosan duk umah, tu je alasannye..

                                    PelaMin AnganKu Berdiri
                                           26 disember 2013

Just asalnye nak tunjuk simple pelamin a.k.a hiasan dinding khas tuk majlis nikah aku ari tu..sebagai tanda ingatan buat aku pada masa depan..memori terindah kot..simple je..asal aku x plan pun nak buat segala bagai ning, ingat nak buat majlis biasa je..atas kerajinan kakak aku ngan anak saudara dia, terhasillah deko yang simple ning..memang i like sangat2 coluar hijau..





simpel je, x habis beratus, ribu pun nak buat benda alah ning..Jimat bajet kahwin kan..thank sangat kat kakak aku ngan anak saudara dia tu, bertukus lumus pikir idea nak buat cam ner nak bagi menarik and simple ..bagi dorang janji aku suka..dah....baik ada dari xde kan..aku suka lah..


ok nite uol's..

sekian.


4 comments:

  1. tak pe dear, kita nak kahwin ni bukan nak membazir..elakkan pembaziran tu kalau boleh..btw nice pandai mereka deko..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yap betul kan..klu tempah kat mane2 butik pengantin mesti mahal kan..ning saya kuar bajet pun..tengok dorang tampal2 dah siap..walaupun makan masa jugak..hehehe

      Delete