Followers

Monday, January 13, 2014

AkhiRnYa Aku KaHwin || part 1

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Salam Januari 2014..memang rasa dah lambat pun nak ucap happy new year kat korang rakan blogger yang sempoi vs sporting..lama kan aku  x timbul  dalam dunia blog ning..hehe..almaklumlah aku terlampau bz sampai   x sempat nak jenguk blog aku..comfirm memang bersemak dah..huhu..

ok..alhamdulillah selamat dah majlis Perkahwinan aku hujung tahun baru ning..now, korang jangan terkejut lak..aku sunyi sepi sejak  sebulan  dua ning pun sbb sibuk pasal nak urus hal ni lah..then akhirnya bila dah selesai memang aku rasa lega dan puas sangat..cam  x  caye je aku dah jadi wife orang sekarang..hahaha

orait..26 Disember  2013, tepat jam 10malam lebih kurang gitu, aku sah jadi ISteri kepada MuHamad ShaRilza..Sama lak tarikh ngan Tsunami 2004,acheh.. x jangka pun..lepas hantar semua surat kat pjbt aGAma baru perasan..

time tu memang berdebar sakan kot..malu pun ada ngan orang ramai yang hadir malam tu...tapi syukur semua bejalan ngan lancar..thank for my friend aku yang datang teman aku pada hari bersejarah tu.. korang memang the best ah sbb buat lawak time aku rasa bergegar jantung ngan debaran + gemuruh jiwa.

TIme akad Nikah..

thank jugak kat anak saudara, kawan2, jiran tetangga yang wish and doakan kebahagian aku ini kekal sampai jannah..thank sangat2 ngan hadiah2 yang korang kasi..terharu sangat wei..cam nak nangis je ada time tu..huk huk...

for special khas buat Mak aku yang urus sal jamuan ngan jiran2, kakak aku + shadira yang sentlekan pelamin, ngan makeup aku ..thank banyak2..adik beradik ngan anak sepupu, saudara terdekat yang 2  3 hari duk berkampung kat umah aku semata-mata tuk raikan Majlis aku..tuk adik aku Jannah yang sanggup Balik dari UM walaupun terpakse korban masa study semata-mata untuk Majlis Ni..thank smua..aku sayang korang..

Last, hope Jodoh yang Allah berikan ni, kekal hingga Jannah..Aminn... 

N.I.K.A.H
26  DISEMBER 2013 

sekian.


8 comments:

  1. Tahniah! Semoga bahagia dan tabah melayari bahtera perkahwinan dan sentiasa berada dalam rahmatNya. Amin... :)

    ReplyDelete
  2. wahh selamat pengantin baru ;) semoga menjadi isteri solehah dan taat pada suami

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank, insyaallah akan terus belajar jadi yang terbaik buat suami..

      Delete
  3. tak terlambat lagi kot Yaya ucapkan selamat pengantin baru..
    semoga kekal bahagia ke anak cucu..
    semoga jadi isteri yang solehah dan menjaga maruah suami dear ^_^

    ReplyDelete