Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Salam Januari 2014..memang rasa dah lambat pun nak ucap happy new year kat korang rakan blogger yang sempoi vs sporting..lama kan aku x timbul dalam dunia blog ning..hehe..almaklumlah aku terlampau bz sampai x sempat nak jenguk blog aku..comfirm memang bersemak dah..huhu..
ok..alhamdulillah selamat dah majlis Perkahwinan aku hujung tahun baru ning..now, korang jangan terkejut lak..aku sunyi sepi sejak sebulan dua ning pun sbb sibuk pasal nak urus hal ni lah..then akhirnya bila dah selesai memang aku rasa lega dan puas sangat..cam x caye je aku dah jadi wife orang sekarang..hahaha
orait..26 Disember 2013, tepat jam 10malam lebih kurang gitu, aku sah jadi ISteri kepada MuHamad ShaRilza..Sama lak tarikh ngan Tsunami 2004,acheh.. x jangka pun..lepas hantar semua surat kat pjbt aGAma baru perasan..
time tu memang berdebar sakan kot..malu pun ada ngan orang ramai yang hadir malam tu...tapi syukur semua bejalan ngan lancar..thank for my friend aku yang datang teman aku pada hari bersejarah tu.. korang memang the best ah sbb buat lawak time aku rasa bergegar jantung ngan debaran + gemuruh jiwa.
TIme akad Nikah..
for special khas buat Mak aku yang urus sal jamuan ngan jiran2, kakak aku + shadira yang sentlekan pelamin, ngan makeup aku ..thank banyak2..adik beradik ngan anak sepupu, saudara terdekat yang 2 3 hari duk berkampung kat umah aku semata-mata tuk raikan Majlis aku..tuk adik aku Jannah yang sanggup Balik dari UM walaupun terpakse korban masa study semata-mata untuk Majlis Ni..thank smua..aku sayang korang..
Last, hope Jodoh yang Allah berikan ni, kekal hingga Jannah..Aminn...
N.I.K.A.H
26 DISEMBER 2013
sekian.

Tahniah! Semoga bahagia dan tabah melayari bahtera perkahwinan dan sentiasa berada dalam rahmatNya. Amin... :)
ReplyDeletethank, aminnn..
Deletetahniah. :)
ReplyDeletethank dear..
Deletewahh selamat pengantin baru ;) semoga menjadi isteri solehah dan taat pada suami
ReplyDeletethank, insyaallah akan terus belajar jadi yang terbaik buat suami..
Deletetak terlambat lagi kot Yaya ucapkan selamat pengantin baru..
ReplyDeletesemoga kekal bahagia ke anak cucu..
semoga jadi isteri yang solehah dan menjaga maruah suami dear ^_^
hehe, thank yaya..insyaallah...
Delete