Followers

Friday, December 7, 2012

P.AN.TA.I Cherating : with Them

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

salam rakan bloggers sekalian...slmt malam korang..ada g yang x tidor kan???..udah2 lah tu layan FB, Blog, Tweter and sekalian sesawang sosial kat alam maya ni..tidor2...hehehe..

suh orang tidor, aku x tido jugak pun lagi..apa lah..ok2 xpe..dah ngantuk nanti aku tidor..lagipun keje banyak ni..layout x siap g..aduhhh penat dah duk mengadap autocad, berpinar dah mata ni.....sat g mesti berat mata mintak rehat..sebelum tu aku nak post entry yang setia menunggu mintak di publish ni..dah lama duk kt draff...ni citer time mid sem ari tu..sebelum ni x perasan pun ada penghuni kt draff tu..biasa kt draff aku mesti 0 sokmo..

ari ni baru rajin nak berkasih sayang ngan blog aku ni lama2..bersih2 apa yang patut and review  post2 yang lepas..tersenyum sorang2 pulak bila baca kisah suka duka dalam hidup kita ni..kenangan indah yang banyak di abadikan dalam blog ni..

ok..balik ngan Tjuk entry kt atas tu..ni lah satu kenangan aku bersama mereka..serius aku ngan mereka jarang jumpe and dorang2 tu semua adalah kawan2 kepada my boifren aku..aku ni watak sampingan je..Tapi dorang ngan aku still boleh jadi kawan..nak tau dorang ni suka berjalan, lepak and sembang ramai2 sampai pagi pun xpe..

kehidupan dorang penuh ngan gelak tawa and epy sokmo orang kata..kalau bak mengata orang no satu lah..lepas tu gelak2 sampai sakit perut...tu yang buat dorang selalu nampak happy bila bersama.
 nampak cam sibuk je kan dorang..ala..iklan je tu..dorang sibuk layan game memang cam tu..x ingat dunia lah..bukan sibuk sebab nak siap kertas kerja yang nak kena summit kt bos esok ari...
 olo olo..manjanya dia...ni hincik Mie..dah gelap kot sekarang..sampai geng dia boleh gelar dia oil Man..apa lah.. xde  lah gelap sangat macam oil Man kt dalam citer Sumpahan Orang Minyak..gelap sikit je baru coz berpanas sokmo time keje..
 Mie + Apek Mirol ..memang nampak ketara Mie gelap dah sekarang banding ngan Apek ala2 pelakon korea+ china gitu..
 aku with AIn.. tuan blog mesti ada gambar kan..syoknya duk tepi pantai..sejukkk dan nyaman...
 mat jim + Apek..dua2 kuat kenakan orang..kalau bab gelakkan orang no satu..
 skandal!!!...no no...ni kecik nama betul dia aku x tau sangat..tapi dorang panggil kecik..ok lah, sporting and kadang2 selalu tegor kalau aku kurang ajar sangat..nasihat dia memang boleh pakai lah..

tengok jelah gelagak dorang bila camera menghala ke arah mereka..aku ingat aku je yang suka bergambar ni...dorang ni pun  2 kali 5 je..xpe2..biarkan dorang..janji dorang bahagia and epy sokmo.

ok..nanti aku balik sana lagi..jangan lupa bawak aku lepak sekali macam biasa  ok- Mat Jim, Apek, Mirol,Aliff,  Ain, Kecik and cayang aku MIe..rindu  ngan korang semua...hehehe


sekian..


2 comments:

  1. Lama Wilma tak lepak dengan kawan-kawan Wilma...
    Rindu rasanya bila tengok gambar-gambar tu ^_^
    Bila dah kerja nie, masing-masing sibuk nak meningkatkan prestasi kerja masing-masing :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. emmm..kalu dah lama x jumpe mesti rindu kan..xpe2 keje kan penting jugak untuk masa depan..nanti lagi murah rezeki kalu kita rjin..

      Delete