Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Hey hai hai semua..amacam ari ni sihat x??..hope semua baik2
aje ok..
Korang tau kan..skrg aku berada di KAMPUNG..huhu..ada ker
orang kampung aku cakap, aku dah x ingt ngan kampung sendiri..dah lama benor x
tengok aku kt kampung ni…ek eleh..dah aku duk
mengaji kat luar Negori cam ner nak ada kt kampung ni..tu pun x sampai
setahun aku tinggal kampung..hampir setahun je dah kecoh..kalau
bertahun-tahun..agak2 dorang kenal aku lagi x..hehehe
Aku pernah cakap, first tempat aku nak p bila sampai Terengganu ialah pantai..then, aku
dapat p pantai..tapi bukan pantai kat Terengganu..kat kuantan kot…jauh benor
kan..apa lah dorang ni..pantai kat Terengganu ni bukan main cantik lagi..nak
jugak p jalan jauh2…biasalah orang duk Bandar suka terjah jauh2 gitu…lagi jauh jalan..lagi
meriah hidup dorang kata.
Sampai jugak kat pantai telok cempedak..tapi tengah malam lah..dah aku kuar tengah malam..mak aihhh ramai gilerrr orang area ni, sampai jem sakan jalan kau..siap polis buat operasi tiap jalan kuar masuk lagi..ye lah artis Malaya turun kan kat Pantai Telok Cempedak tu..tu yang ramai orang sgt tu..
Kat tepi- tepi2 pantai pun ramai org, duk layan angin pantai, serius memang damai giler duk tepi pantai..syokknya berumah di tepi pantai..tapi aku takut lah kalu umah aku tu kena lambung ombak pulak bila time tsunami..asstarfirullahuazim… mintak dijauhkan.
Pusing2 je keje kt sini..sikit2 ambik gambar..dah memang hobi aku ambik gambar mane je tempat menarik aku pergi..sebagai kenangan..at list suatu ari nanti, aku akan ingat balik kenangan and memory yang aku pernah sampai sini.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ok.. stop sini dulu..jumpe lagi next entry ok..
sekian..


hehe mesti ramai mat saleh kat teluk cempedak ni...
ReplyDeletehihihi...mat salleh celok lagi ramai...mat salleh original pun ada..
Delete