Followers

Friday, November 16, 2012

Kuantan: Pantai Telok Cempedak

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Hey hai hai semua..amacam ari ni sihat x??..hope semua baik2 aje ok..

Korang tau kan..skrg aku berada di KAMPUNG..huhu..ada ker orang kampung aku cakap, aku dah x ingt ngan kampung sendiri..dah lama benor x tengok aku kt kampung ni…ek eleh..dah aku duk  mengaji kat luar Negori cam ner nak ada kt kampung ni..tu pun x sampai setahun aku tinggal kampung..hampir setahun je dah kecoh..kalau bertahun-tahun..agak2 dorang kenal aku lagi x..hehehe

Aku pernah cakap, first tempat aku nak p  bila sampai Terengganu ialah pantai..then, aku dapat p pantai..tapi bukan pantai kat Terengganu..kat kuantan kot…jauh benor kan..apa lah dorang ni..pantai kat Terengganu ni bukan main cantik lagi..nak jugak p jalan jauh2…biasalah orang  duk Bandar suka terjah jauh2 gitu…lagi jauh jalan..lagi meriah hidup dorang kata.
Sampai jugak kat pantai telok cempedak..tapi tengah malam lah..dah aku kuar tengah malam..mak aihhh ramai gilerrr orang area ni, sampai jem sakan jalan kau..siap polis buat operasi  tiap jalan kuar masuk  lagi..ye lah artis Malaya turun kan kat Pantai Telok Cempedak tu..tu yang ramai orang sgt tu..

Kat tepi- tepi2 pantai pun ramai org, duk layan angin pantai, serius memang damai giler duk tepi pantai..syokknya berumah di tepi pantai..tapi aku takut lah kalu umah aku tu kena lambung ombak pulak bila time tsunami..asstarfirullahuazim… mintak dijauhkan.

Pusing2 je keje kt sini..sikit2 ambik gambar..dah memang hobi aku ambik gambar mane je tempat menarik aku pergi..sebagai kenangan..at list suatu ari nanti, aku akan ingat balik kenangan and memory yang aku pernah sampai sini.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



ok.. stop sini dulu..jumpe lagi next entry ok..

sekian..




2 comments:

  1. hehe mesti ramai mat saleh kat teluk cempedak ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi...mat salleh celok lagi ramai...mat salleh original pun ada..

      Delete