Hujung mggu ari tu, tanpa plan or perancangan kertas keje ke apa,
aku and c.w. syahidah nazirah (bos) sampai Zoo Johor..
mulanya kami plan nak p jalan kt istana putih kat area tu jugak tapi dah nampak pintu zoo terbuka je cam panggil2 je kami suh masuk dalam,
so apalagi kami pun on jelah...
mulanya kami plan nak p jalan kt istana putih kat area tu jugak tapi dah nampak pintu zoo terbuka je cam panggil2 je kami suh masuk dalam,
so apalagi kami pun on jelah...
first, kami p kuanter tiket.. nak masuk dalam mestilah kena dapatkan tiket dulu kan..Dah bayar RM6 dapatlah 2 keping tiket untuk aku ngan bos yang membenarkan kami menjelajah dalam zoo tue..cm macam2 ah kami jumpe binatang dalam tue..tapi banyak skip coz x cukup masa..almaklumlah 30 minit je..
ni lah zoo johor yang di maksudkan tue..sempat suh sorg kakak tue ambilkan gambar, tapi tabik ah kt kakak tue mmg betul2 kakak misali..bawak adik2 jalan2..bukan sorong dua tu adik dia..ramai, siap dengan kembar lagi..bukan senang nak jumpe kakak yang nak layan adik adik tgh nak membesar ni dgn perangai kebudak budakkan lagi....sakit kepale wei...
ni antara pic2 tgh server binatang kt dalam zoo tue






6.15 ptg kami org dihiburkan dengan pertunjukan burung nuri.boleh lah tahan penonton nye pada ptg tu...cerdik seh burung nuri nie..ada dua ekor yang diberi nama Tom and Jerry...syokkk gileesss tengok persembahan tue..Tom mmg cerdik and pandai..seme ujian yg bagi kt dia seme lepas..mmg cerdik...suka tengok gelagak Tom..
ni lah burung nuri yang digelar TOM and JERRY tue..cantik and bijak lagi...
mmg x puas ah p zoo nie..lagipun masa x cukup..singkat sgt...kami sampai pun dah lewat sgt...pintu zoo ni ttup 6.30 ptg...so, kami cau lah sebelum pintu tu betul2 tertutup..next time , pasti kami akan sampai lagi kat sini...
jumpe lagi..bye
jumpe lagi..bye
No comments:
Post a Comment