
baiknya sesebuah persahabatan tetambah kalau kita tahu menilai and menghargainya. Memanglah akan ada cela nya juga tapi maybe itu sebahagian dari apa yg kita panggil persahabatan itu sendiri. Pilihlah untuk bertolak ansur. Kan?
Apapun aku doakan agar kawan-kawan aku happy n bahagia dalam semua menda yang dorang buat. Amin.
Walau apapun kawan is kawan, kawan yang baik adalah kawan yang kita selalu teringat, terkenang dan terfikir tentang dia. Kawan adalah anugerah tuhan, kita boleh pilih untuk berkawan dengan seseorang tapi tak semestinya orang nak berkawan dgn kita, ye tak? So, bila dah ada kawan baik kita gunalah kesempatan yang ada dan sentiasa doakan yang terbaik untuk dorang. Mana la tahu, one day kawan yang kita berkongsi cerita kisah suka duka, minta tolong itu ini, tukang layan kita sembang or luahkan perasaan, tempat nak tanya pendapat akan kita temui kembali dan silaturrahim kemudiannya terjalin. Indah kan?
We met by chance and turn into friends
and now our destiny keeps us close to each others
making our friendship grow more
with the passing time
You are a friend for lifetime.
and now our destiny keeps us close to each others
making our friendship grow more
with the passing time
You are a friend for lifetime.
Seronok actually ada kawan yang kita leh kongsi banyak menda ni, tapi tu lah bila masing masing dah ada tanggungjawab sendiri dah takleh la nak borak borak macam dulu. Kan?
Tu pasal ada juga org cakap tentang kawan camni;
Friends are like crayons, they color our lives,
I may not be your favourite color,
but I hope you will need me sumwhere
to complete your picture.
I may not be your favourite color,
but I hope you will need me sumwhere
to complete your picture.
No comments:
Post a Comment