Followers

Saturday, January 15, 2011

aku syg kamu semua!#-

Cuti sepena taun baru cina dah x lama dah..
x sabar nak balik umah w/pun aku rasa x sampai sebulan
baru aku balik UTM..
Bab2 cuti ni mmg aku laju sikit ambil hal...
Time cuti nanti, aku dan kawan2 f.6 dulu plan nak kuar sama-sama
and celebrate besday sekali.
Tapi x lah sampai semua budak2 f.6 terlibat ,
cuma beberapa org je yang selalu bersama aku time susah and senang kot..
aku syg sgt2 kt diorang..
diorang ialah zie zakaria, salwa , edayah and noorehan..
antara kitaorg tarikh besday dekat2 je..
first, zie(14.1.1988) aku(1.2.1988) edayah(8.2.1988) dan salwa(9.2.1988)..
.kitaorg suka sambut sekali je..
puhhhhh lame gileer x jumpe korg semua..
Noor pun ada sekali cz dia kan best friends aku..
mane aku ada dia pasti ada..mane dia ada aku pun ada kot..hehe...
tapi sedihnye kitaorg x satu universiti,
itu yang membataskan kami untuk sentiasa bersama..
kami leh jumpe, borak and ketawa bersama time balik cuti je.
tapi bila jumpe still happy and bahagia..
x sabar nak jumpe korang semua..
hope kita boleh raikan hari bahagia tu nanti dengan
kenangan paling manis dan akan diingat sampai bila-bila..
love u friends..
aku harap hubungan persahabatan yang kita bina
selama ni x kan terputus and kehidupan kita akan
lebih baik dan bertambah baik pada masa akan datang. Aku syg kamu semua.!




No comments:

Post a Comment