Assalamualaikum & Salam Sejahtera
tok tok tok..ada orang skodeng x ni..hehe...walaupun jiwa tengah kacau..sempat lagi aku update kan..mencari mood mungkin untuk jawab TEST Law esok + mood balik kampung..serius mood balik kampung aku sekarang 0...entah nape..aku langsung x teruja nak balik cuti mid sem ni..x macam yang lepas2 ..knp???
bukan sebab masalah dalam family, bukan sebab xde tiket balik..bukan sebab orang kampung dah x berapa kenal aku ok..tapi sebab==.banyaknya keje and nak kena pikir sal study ni..nak balik pun cam berat je..cuti hari raya ari tu pun aku dah x balik..kali ni aku kena balik lah..cian kt mak aku rindu kat aku..ye x??..aku x tanye pun mak aku rindu aku or x...hehehe
ok..balik ngan citer kt atas tu..aku nak kongsi pic aku kat Puteri Harbour tu..tempat dia ..mak aii..memang cantik benorr..tenang sungguh jiwa raga aku bila kat sana..kalau lah time ni aku berpeluang berada di sana sambil sedup angin damai ..memang best..tapi cuma angan2 je..mana sempat der..time ni nak enjoy ..jalan2 lagi...!!1 focus2 study..esok kau nak TEst..study lah wei..buat menda pikir mengarut tan situ pulak..nak enjoy balik kampung nanti ah!!!. huhu..ok..sat g aku sambung study ni, nak tamatkan sal Entry ni dulu..
ni pintu nak masuk kat situ..cantik x aku edit pic dia..memang x de bakat kan..jeles ngan adik aku dah power ngan photoshot ..memang balik nanti aku mintak dia ajar kauw kauw gitu..x dapat tau banyak pun..ciput pun jadi lah..hehe
daripada pic aku ni dah boleh korang bayangkan apa yg ada kat sana..so aku x yah nak tulis2 lagi lah ye..huhu=P
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
and last PIC
sangat2 rindukan suasana and kenangan ni...
sekian.
I love ALLAH
!! I Love MY FAMILY !!
cantiknya tempat tu ^^
ReplyDeleteermmm..cantik kan..boleh relaxkan otak time tension!!
Deletewah! best berjalan!
ReplyDeletetu memang hobi..tapi skrg ni..dah x leh nak kerap sgt coz bz sgt ngan study..
Deletekat mana puteri harbour ni?
ReplyDeletearea Nusajaya kt JOHOR..
Delete