Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Hai blogger..dah beberapa ari aku x update kan..rindu sangat nak berkasih lama2 ngan blog aku ni..tapi sebab line broadband kt kampung ni lembab nak mamp**s..so aku x leh nak kate apa dah..memang malas lah kalau tggu lama2 loading tu..
ok..masa aku balik kemaman ari tu, aku follow kawan2 aku p jalan2..cam biasalah..aku kan suka jalan2..tapi yang kureng bestnya..dorang ni suka jalan tengah malam..entah apa lah yang best sangat jalan tengah malam tu..maybe x panas kot and siang hari dorang keje kot..
singgah minum kt coca cabana Cherating..tepi laut tu..best giler duk area tu. sejuk x leh nak cakap lah bila angin bertiup, nama pun duk tepi laut kan..tapi memang mendamaikan..sesuai sangatlah kt 2 orang member aku ni yang nak release tension katanya..
minum kt sini, harga dia, mahal lah sikit dari kedai biasa..nak buat cam ner, tempat tarikan pelancong kot.,mat salleh ramai der kat sini..
lepas minum kt coca cabana, trip ke kuantan pulak, lepak kat Telok Cempedak..dengar citer kat sana CT Norhaliza ada buat konsep..ye ker x..jom p sana lah tengok..
sekian.
wahhh.. lepas ni kene lepak sane la dgn kwn2.. hehe thanks sharing :)
ReplyDelete[link blog saya kat sini]
boleh2..kat area ni banyak g kedai2 and tempat2 hiburan yang boleh tejah...
Deletewah..bestnyerrr!!!!!!!!!
ReplyDeletehehehe..jom lepakk!!!
Delete