Followers

Friday, November 9, 2012

!! JOM buang STress di LegoLanD !!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Salam jumaat semua..selamat pulang kampung buat warga student UTM yang bertolak balik kampung petang ni or malam ni and maybe dah ramai dah balik....cuti mid sem seminggu tu..jom balik kampung!!!...yang x dapat balik tu..jangan sedih2 tau..teruskan ngan tugasan2 yang bertambung tu..aku nak balik ni pun x senang hati coz tugasan yang semakin bertambah saban hari..tapi aku tetap nak balik sbb raya haji ari tu aku dah x balik..kali ni aku nak balik jugak!!!..hehehe


JOM KE LEGOLAND
plan nak ke sana memang dah dirancang awal2..seminggu sebelum pergi tau..then bila ada time baru pergi..time g ni, masa rakan2 lain balik raya AIDIL ADHA  ari tu...aku x balik kampung time tu..so, sebab nak cover sedih + tension + stress + rindu kat family sana,  aku ngan kawan aku pun buat jadual sendiri..cipta trip tuk sehari pi jalan2 tenangkan hati..

mencari jalan ke LegoLand..x susah pun nak jumpe LegoLand ni coz dah ada papan tanda..follow je..
*
*
 *
*
 ni dah nak sampai..nak masuk pintu utama dia..dah rasa aura LegoLand tu..apa yang ada kat dalam tu erk??


 masih dalam proses pembinaan komponan sampingan kat LegoLand tu. x silap aku yang tengah nak bina tu hotel..nanti senang lah kalau nak bercuti ngn family..x susah nak cari hotel kat luar sana..dekat area LegoLand ni dah sedia dah..
*
*
 

korang pasti teruja dengan binaan-binaan bangunan Lego yang telah mereka bina di sini.Di bawah ini adalah bangunan-bangunan Lego yang di bina mengikut bentuk bangunan di Johor Bahru,KL dan negara-negara Asia.Cantik kan.....? teruja ? 


cuaca kt sini panas tau..so, sila bawak payung ok.. cair make up korang..huhuhu

Antara pic aku ngan IRAH

*
*
 *
*
 *
*
 *
*
 *
*
 *
*
 *
*
 *
*
 *
*
 *
*
 *
*
ni pandangan dari luar kawasan..atas hingway  sana...korang  dah boleh nampak 
*
*
Walaupun aku rasa stress dengan bebanan study sem ni..tapi aku rasa lega bila aku berada kt tempat2 cam ni..ni lah satu2 cara yang aku selalu pakai bila aku rasa stress and give up ngan satu2 pekara..aku akan kuar jalan2, p tempat2 yang tenang cam Taman2 , pusat rekreasi  and kuar masuk shoping complek..di sebabkan kt JOHOR ni x banyak pantai..tu jelah tempat aku cari ketenangan..

kalau kt TRG sana..memang kaya ngan pantai..so, x sabarnya nak balik sana..nak lepak2 tepi pantai and hilangkan sekejap bebanan study tu..


doakan aku selamat pulang kampung malam ni erk..

sekian.

14 comments:

  1. Next year Wilma plan nak pergi sini :-)

    ReplyDelete
  2. eh eh kat johor pun banyak pantai la..ingat trg kite je ke ada.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. joho pantai kurang ..memang ada..tapi susah nak cari yg dekat2 area johor bahru..

      Delete
  3. Johor Bahru tak banyak pantai sebab die bandar. Kalau area Mersing( daerah Johor) banyak pantai, pulau pun byk. ramai org nak gi Tioman naik dari sini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu..nanti nak buat trip p pulau pulak...desaru pun dalam perancangan nak p sana..tapi kekangan masa je skrg ni..

      Delete
  4. seronoknya beronok ronok kat sne,..hik3

    berjalan-jalan, membaca dan follow awk

    ReplyDelete
  5. dulu pernah gak pergi sana tapi tak masuk sebab banyak belum siap lagi. nice blog.done followed ;)

    ReplyDelete