Assalamualaikum & Salam Sejahtera
penyeri kediaman ..bila dorang jumpe gu dorang ning..memang pecah umah ah , bising bangor ngan sore deme ning..x cara makan minum xpe doh..janji leh main ..behambat kehulu kehilir..kalu umah kayu lama, reput sana sini, comfirm runtuh lantai umah..nasib baik umah mak aku tu guna kayu bagus punye leh tampung lagi keganasan anak2 ning..
2 teruna 3 dara...
aleeya, zatie, dilla, adam & adif
perasan x tangan aleeya berbalut tu..ekpun,dok pasal cari nyakit time orang sibuk2 buat persiapan untuk majlis malam tu, dorang sibuk duk main gusti..lastnye boleh "patah" tu...doh lah sekolah nak bukak 2 or 3 hari je doh lagi..macam2 lah dorang ning..
adiff vs Adam...
dorang ning sepupu sepapa, anak beranak lake..sama besar doh lake..kejap je masa berlalu..teringat lok zaman aku kecik2 dulu..cam ning jugak bila jumpe sepupu sepapa yang sebaya..sekrg semua dah besar lake..
loving you..
nite..
sekian.
No comments:
Post a Comment