Followers

Friday, March 30, 2018

KenDuri kg bukit gemuruh

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Happy friday..happy weeked..arini hadir ke jemputan kenduri kat umah member aku..weelding adik lelaki dia.
Bila bawok hero aku ni sekali macam macam pe el lah dia buat peragai..tapi mujur x melampau sangat..ajak makan nasi pun x mau..tau nak jelajah kawasan org je.

Bukan boleh duduk diam dia...nakal yang amat..

Nyum nyum...dah memang jadi tradisi skrg kot..mane mane tempat kenduri mesti ada aiskrim kon ni kn...buat pencuci mulut..


 SEkiAn
 || CoreTan Dari
 J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment