Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Happy friday..happy weeked..arini hadir ke jemputan kenduri kat umah member aku..weelding adik lelaki dia.
Bukan boleh duduk diam dia...nakal yang amat..
Nyum nyum...dah memang jadi tradisi skrg kot..mane mane tempat kenduri mesti ada aiskrim kon ni kn...buat pencuci mulut..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Happy friday..happy weeked..arini hadir ke jemputan kenduri kat umah member aku..weelding adik lelaki dia.
Bila bawok hero aku ni sekali macam macam pe el lah dia buat peragai..tapi mujur x melampau sangat..ajak makan nasi pun x mau..tau nak jelajah kawasan org je.
Nyum nyum...dah memang jadi tradisi skrg kot..mane mane tempat kenduri mesti ada aiskrim kon ni kn...buat pencuci mulut..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH



No comments:
Post a Comment