Assalamualaikum & Salam Sejahtera
tengah kije pun asyik terindu kat hero sorang ni..everything for me...kalau x tengop dia sehari boleh mereng agaknye aku..memang aku ngan dia x pernah berpisah lama..just aku tinggal sebab aku pi kerja je...tido malam memang x pernah berpisah setakat ni. bawah ketiak aku lah duduknye..
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
tengah kije pun asyik terindu kat hero sorang ni..everything for me...kalau x tengop dia sehari boleh mereng agaknye aku..memang aku ngan dia x pernah berpisah lama..just aku tinggal sebab aku pi kerja je...tido malam memang x pernah berpisah setakat ni. bawah ketiak aku lah duduknye..
first day..berat 3.04kg..aku beranak melalui pembedahan ok..coz ada cikit complication masa nk beranak tu..
10/9/2014 lahirnya hero aku ..Muhamad Shaqeel FIrhan bin Muhamad Sharilza.
masa ni x silap aku dalam 5 or 6 bulan cam tu.
ni 8 bulan..comel je tengop face dia time ni.
tine ni baru pandai jalan dalam 10bulan cam tu
ni 2 tahun.
ni 2 bulan
ni 3 tahun..makin nakal tau...
last pic nak masuk 4 tahun bulan 9 ni.
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH











No comments:
Post a Comment