Assalamualaikum & Salam Sejahtera
semoga kau mendapat balasan apa yang kau lakukan…kalau dah perangai kau teruk pergi mana2 still akan sama..berubah lah….kalau nak orang hormat kita n suka kita..bagi lah contoh yang baik…
peringatan untuk diri sendiri ...percaya pada diri kalau kita di pihak yang benar, susah nak puaskan hati semua orang..biar orang buat kita jangan kita buat orang..jadikan apa yang berlaku sebagai satu pengalaman dan ubat paling mujarat untuk manisnya sebuah kehidupan..
Move on!!...tu yang biasa kita buat kan...aku lepaskan kau..aku buang kau dari hidup aku..aku x nak ambik tau kesah sikit pun pasal kau dah...cukup lah ngan semua game kita ni..
Stop or game over!!...
Lupakan semuanya..buka buku baru..cerita baru..kisah hidup baru...yap memang kenangan x kan mampu kita hapus macam tu je..tapi aku percaya banyak manepun kenangan aku ngan kau..banyak lagi perkara yang kau buat yang melukakan hati aku..
Ada baik kita x terus bersama..terasa jauh sikit diri aku dari dosa..
Banyak dosa aku bila sama kau..terlalu banyak..jahil sangat aku saat tu..mungkin ni balasan daripada dosa dosa aku tu..
Aku try ...aku cuba lupakan semua tu dari lubuk hati aku paling dalam..aku x akan berpaling lagi untuk menyambung kembali babak babak kisah cerita kita..
Pray for me ..be strong.!!..
Pecaturan allah tu yang terbaik..dia bagi yang salah dulu..dia uji kita dulu sebelum kita dapat bahagia yang sebenar dlm hidup kita.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
semoga kau mendapat balasan apa yang kau lakukan…kalau dah perangai kau teruk pergi mana2 still akan sama..berubah lah….kalau nak orang hormat kita n suka kita..bagi lah contoh yang baik…
peringatan untuk diri sendiri ...percaya pada diri kalau kita di pihak yang benar, susah nak puaskan hati semua orang..biar orang buat kita jangan kita buat orang..jadikan apa yang berlaku sebagai satu pengalaman dan ubat paling mujarat untuk manisnya sebuah kehidupan..
Move on!!...tu yang biasa kita buat kan...aku lepaskan kau..aku buang kau dari hidup aku..aku x nak ambik tau kesah sikit pun pasal kau dah...cukup lah ngan semua game kita ni..
Stop or game over!!...
Lupakan semuanya..buka buku baru..cerita baru..kisah hidup baru...yap memang kenangan x kan mampu kita hapus macam tu je..tapi aku percaya banyak manepun kenangan aku ngan kau..banyak lagi perkara yang kau buat yang melukakan hati aku..
Ada baik kita x terus bersama..terasa jauh sikit diri aku dari dosa..
Banyak dosa aku bila sama kau..terlalu banyak..jahil sangat aku saat tu..mungkin ni balasan daripada dosa dosa aku tu..
Aku try ...aku cuba lupakan semua tu dari lubuk hati aku paling dalam..aku x akan berpaling lagi untuk menyambung kembali babak babak kisah cerita kita..
Pray for me ..be strong.!!..
Pecaturan allah tu yang terbaik..dia bagi yang salah dulu..dia uji kita dulu sebelum kita dapat bahagia yang sebenar dlm hidup kita.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:
Post a Comment