Followers

Thursday, March 15, 2018

Still sick!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

x pernah ada cara yang mudah untuk melepaskan. Namun lebih sulit lagi untuk mempertahankan sesuatu yang menyakitkan.

Dua hari ujian sakit melanda..sakit kepala yang teramat amat..sampai kan aku x larat langsung nak buat apa kerja pun...akhirnya mengalah jugak pergi klinik..and off kerja 2 hari kot.



Mungkin sebab terlalu penat or mungkin sebab kepala terlalu semak kot yang jadi mudarat cam tu..telan ubat tahan sakit pun still x kebas lagi..last terpakse jugak jumpe doktor.

Jujur cakap..memang saat ni kepala aku sangat semak..banyak sangat benda yang aku pikirkan.sudahnya bila dah x larat nak tanggung beban kat kepala tu lah jadi sakit kepala yang amat.
Ambik kau..telan ubat jelah nak bagi cool sikit..harap x melarat..bukan apa aku malas nk cuti lama lama..dapat 2 hari mc ok lah..tu tanda Allah suh cuti dari urusan kerja.


 SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment