Aku tgh sedih ker????...ermmmm…..tak tau la kenapa perempuan asal clash jew nanges...asal clash jew nangis..tapi orang laki tak de pulak nak nangis-nangis ni..steady jew..ciap bole cari lain plak..hangin betol aku law laki macam ni..nampak sangat diorang tak sayang dan tak hargai ex-girlfrend diorang..kecian la sape yang jadi girlfrend kat jantan-jantan haprak camni..kahkahkahkah (aku pon same daaa)...terkena..
so.......kepada sesiapa yang baru jew clash dengan bf masing-masing... jangan sedih2 sayang..kite still lagi boleh hidup tanpa bf..jangan biarkan lelaki menguasai hati kite..so skunk..jom kite tanam semangat bahawa kita bole hidup tanpa lelaki...cinta hanyalah sampingan dalam hidup kita..yang penting kite berjaya dan dapat miliki ape yang kita nak tanpa sedikit pon bantuan lelaki...
mmg betol kadang2 kite sunyi tanpa kasih sayang..bukan xbole nak atasi..kesunyian tu kite bole atasi..ape gune ade kawan..so spend time dgn kawan2 bole hilangkan kesunyian tu walaupun hanya sementara..at least kite mencube..nk sentiasa bersemangat kenalah bace or tengok sumting yang bermotivasi..jadikan bende 2 motivasi kite supaya kita sentiasa berusaha untuk berjaya...
mengapa kita perlu sedih sebab kehilangan mereka..sedangkan mereka xpernah pon nk pikir pasal hati dn perasaan perempuan..
kita perlu buktikan kepada lelaki bahawa perempuan bukan lagi insan yang lemah yang boleh mereka permainkan..malah sebaliknya..
airmata perempuan adalah sesuatu yang berharga..jangan biarkan ia jatuh ke pipi kerna kesakitan yang dilakukan oleh lelaki..
(wah...wah..mane ntah aku dapat semangat macam ni ayat pawor cm ni.huhuhu)..padahal aku pon same same clash nga xbf semalam… aku kena tetapkan pendirian..teguhkan perasaan dan iman..agar aku tidak mudah untuk mengaku kalah..
mengapa kita perlu sedih sebab kehilangan mereka..sedangkan mereka xpernah pon nk pikir pasal hati dn perasaan perempuan..
kita perlu buktikan kepada lelaki bahawa perempuan bukan lagi insan yang lemah yang boleh mereka permainkan..malah sebaliknya..
airmata perempuan adalah sesuatu yang berharga..jangan biarkan ia jatuh ke pipi kerna kesakitan yang dilakukan oleh lelaki..
(wah...wah..mane ntah aku dapat semangat macam ni ayat pawor cm ni.huhuhu)..padahal aku pon same same clash nga xbf semalam… aku kena tetapkan pendirian..teguhkan perasaan dan iman..agar aku tidak mudah untuk mengaku kalah..
sentiasa berusaha untuk mencapai semua impian dan kehendak aku yang sebelum ni tidak tercapai..dan aku taknak biarkan hati aku leka dengan buaian kasih sayang lelaki yang xpasti sampai bila..tentang soal jodoh hanya berserah kepada Allah yang menentukannya..semoga apa yang aku impikan menjadi kenyataan..
No comments:
Post a Comment