baru lepas angkat barang masuk stor..penat yang teramat penat..tapi sempat aku berblogg..huhuhu
ari ni ari terakhir aku kt UTM utk semester 6..agak lah klu kali terakhir aku sebagai student UTM kan best..x sabor nak habis belajar..
semalam last paper..cm aku ckp ari tu..Evironment…paper yang paling aku gerun..tapi alahamdullilah aku dah selamat jawab walaupun aku rasa aku jawab merapu meraban tapi semuanya dah selamat..sungguh aku berserah je ngan resultye nanti..harap2 aku lulus!!!
Then malam ni..aku dah bertolak balik Terengganu..Tanah tumpah darahku..rindu sgt kt kampung..rindu utk melayan kerenah anak buah aku Adam and Aleeya..rindu nak makan sedap2 kt umah..rindu nak masak(wlpun aku x pandai masak..try da best, bila g aku nak belajar kan..x kan bila dah jadi bini org baru ngaduh nak belajar..)..rindu merempit di kampung, rindu nak jumpe kawan2…huhuhu semualah aku rindu..
org lain yang xde program time cuti sem ni mmg syok..but aku x syok dorang kot..Seminggu je lepas cuti..aku dah kena malapor diri kt CKA landcape..prantikal kt sana 2 bulan..baru nak berhonymoon org kate kan..x sempat nak bernafas lagi..dah tambah lagi satu keje..tapi walau macam mane pun..aku terpaksa jalaninye..supaya aku dapat grad cm org lain nanti..
Kali ni aku praktilal individu..sorang-sorang je..klu dulu bertiga..tapi sekarang x lagi.belajar sesuaikan diri kt tempat org and yakin pada diri aku mampu lakukan yang terbaik..klu org lain boleh buat..why not aku x boleh kan..
Love..aku pun x tau apa aku cari dalam cinta..kepuasan mungkin.. aku x tau apa makna cinta sebenarnya..bagi aku cinta itu hanya sandaran..hayalan semata-mata..wujud bila kita mendalaminya..dan hilang bila kita mula melupakannya..tapi Cinta pada Allah adalah segalanya..cinta yang kekal abadi...
No comments:
Post a Comment