haihhhh…ni bukan kes ditiggalkan kekasih oiiiii….ni kes kena tggal dek rumate aku..huhuhu..tu pun citer kan…biasa lah der…blog aku suka ati aku lah..
Rumate aku dah balik kg wooo…dia dah lame habis exam..but aku ada satu paper lagi..so dia gerak balik kg dulu lah sebelum aku..sebelum ni aku tggal dia..then sekarang time aku kena tggal plak..kira adillah tue kan ..apa apa pun harap dia selamat sampai kt kampung halaman dia ..kt Kedah sana nung..hang ingat dekat ker..
So tggallah aku keseorangan kt bilik ni..malam ni pun tidur sorang2 je..sob sob sob…sedihhnye..dah dah dah aku x nak nangis…malam ni aku kena jadi berani..huhuhu…berani lah sgt..belum cuba, belum tau ok..aku ni x de lah penakut sgt kot..x de ah 24jam nak berteman je..aku kan dah besar..dah layak jadi wife org (layak ker..kui kui kui.._)..buat apa nak takut lagi.. lagipun kt area blok aku ni..ramai lagi budak2 yg belum balik..so x lah takut sgt…lainlah duk sorang2..mmg comfirm ah aku takut ..huhuhu
satu paper lagi utk tamatkan final exam semester 6 nie..then aku boleh lah balik...huhuhu..belajar ttp belajar…preper utk exam Environment yang menakutkan nanti..mak aiii aku mmg gerun gilee ngan subjek nie…harap2 aku lulus je..x mau repert2 lagi..tu je harapan aku..
Mood study belum datang lagi ..sakit kepala layan exam Project Management tadi..perghhh igat soalan biasa je..tapi mmg penat and pening jugak ah nak pikir jawapan yg sesuai..tapi Alhamdulillah aku selamat dah jawab semua..
0k…aku nak rehat and tidor jap…bye..
No comments:
Post a Comment