bonamana-superjunior..
aku x tau pun sal lagu ni sebenarnye..x pernah layan pun..tapi sekarang lagu ni cm jadi kegemaran aku plak lepas kenal some one and jadi kenangan mungkin ngan dia..kawan!!!..cepatnye ko berubah..
Sepanjang mendengar lagu ni tiba-tiba dalam kepala bermain-main beberapa kisah dan kenangan. Itu yang orang cakap, lagu ni sebenarnya memainkan peranan penting dalam kehidupan kita dan dalam kes aku ni lagu nie mengembalikan nostalgia, kisah dan kenangan!
Aku yakin orang lain pun begitu. Kita sering mengharapkan sesuatu, kalau berjanji harapannya ialah untuk menunaikan janji tersebut. Kalau berkasih sayang, harapannya biar sampai membina mahligai dan seterusnya berkekalan. Kalau bersahabat, harapannya biarlah berkekalan. Tapi sebenarnya, sejauh mana apa yang kita harapkan itu berjaya menjadi kenyataan?
aku rindu kt dia..dah lebih kurang seminggu x contart..entah sihat k or x ..aku pun x tau..maybe dia pun cm aku bz dengan final exam..
aku berterima kasih kt dia cz pernah ada dalam hidup aku..pernah menceriakan hari2 sepi aku..but sekarang aku x tau kenapa ko sepikan diri ko dgn aku..
klu aku ada buat salah..ckp ah babe..and aku betul2 mintak maaf..klu ko diam cm ni je buat aku pun serba salah..sampai bila pun x kan habis..
sekurang-kurangnye ko terus teranglah dgn aku apa masalahnye..tipu ah aku ckp aku x ingat ko..aku rindu ko..rindu nak gelak ngan ko..nak dgr sore macho ko..knp ko buat aku cm nie babe ???
Babe,
Aku rindu ko sgt2…plzz contart ah aku balik..
No comments:
Post a Comment