Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Hai readers, apa citer korang?? hope smua baik2 aje ok..peacchhhhh ..
citer budak 6 tahun ni..Aleeya, anak buah aku yang sulung..selalu buat aku angin ngan dia ni..opptttt x baik marah2 budak kecik kan..dia apa tau kecik lagi kan..hik hik
tapi angin jugak ah kalu siang malam, berjam-jam dia duk layan game kt leptop.x p mane2..makan pun x hingin, asyik mengadap benda alah tu je..dah tahap jamm dah leptop aku..
+
bangun tidor cari leptop, balik sekolah cari leptop..tengok ah budak skrg, kecik2 dah tau sal benda lah ni..pandai lebih daripada kakak aku, mak aku yang dah berumur tu..kadang2 dia boleh ajar aku main game bagai lagi dalam leptop aku..
+
aku kumpul je game lam laptop aku, 1 or 2 game je yang aku tau main..lain harammmmmm....game tu semua budak Aleeya ngan Mie je yang suka main..macam2 jenis game dorang layan..kadang2 sakit hati aku tengok bila ralit sangat duk main benda alah tu sampai lupa dunia, org cakap..
sekian
No comments:
Post a Comment