Followers

Monday, January 28, 2013

Macam-macam hal-;;

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

hai geng...x sampai beberapa ari lagi  kita nak melangkah ke bulan Februari kan..bulan kedua untuk tahun 2013..First Februari  apa plan aku nak buat erk??..hehe..yang pasti aku harap hari tu hari paling indah buat aku coz hari tu ulang tahun kelahiran aku tau..wei besday aku tau..tuntut hadiah ngan MIE pastinya..

ok..sekarang aku sendiri x tau cam ne nak conclusion sal hidup aku..kadang2 sedih, tension and mood kureng.. seriously jiwa aku tengah kacau sekarang bukan sejak aku tau hal itu.. yap buat happy ngan semua orang cam x de apa2..tapi hakikat hati aku merintih..kenapa aku dapat tu???...

Mie dah ambik surat Nikah, plan nak cepatkan perkahwinan kami..layak ker aku kawin skrg..semalam pun kakak aku kt kampung dah call cakap, borang nikah aku pun dah ambik kat pejabat daerah sana..mean semua family aku dah tau sal ni..tapi masalah sekarang AKU ni..kenapa aku rasa cam ni..

buat masa sekarang aku follow je hidup aku ..aku x nak taruh harapan tinggi melangit or x nak buat keputusan buru2..Ya Allah permudahkan segala urusan aku sepanjang tahun ni..kalau betul dia jodoh aku,permudahkanlah kami untuk bersatu.

sekian.

4 comments:

  1. nice blog..singgah n follow..
    jom terjah blog http://diariaishah87.blogspot.com/ follow sekali yer.. :)

    ReplyDelete
  2. trus kan hidup cm biasa ;) asalkan berpegang pd janji Allah je ;)

    ReplyDelete
  3. buat la istikharah. insya Allah hati akan lebih tenang dan yakin :)
    slmt berkenalan

    ReplyDelete
  4. Banyakkan berdoa. Allah lebih tahu apa yang akan jadi :)

    ReplyDelete