Followers

Sunday, January 13, 2013

X RAY Adam

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

ni, antara result x ray tangan Adam..dari X ray ni..dah tau mana kedudukan jarum kat jari dia tu..so, senanglah doktor nak operate jari dia buang benda alah tu..
+


yang terkilannya..doktor kat klinik 1 malaysia kt Pekan Kuala Berang ni cakap..dia x pernah lagi jumpe kes yang doktor x ambik buang benda cam ni..even cam ner pun, mesti ada alternative and cuba jugak tuk kuarkan benda tu.. xde nye nak biar sampai bernanah or jarum tu dah berkarat kt dalam jari tu baru doktor berani nak buang.

ye lah, cam ne boleh ada doktor yang boleh biar benda ni..cam x lojik kan bila pikir balik..nak je aku cakap, doktor sebelum ni yang ambik kes Adam ni  x bertanggungjawab ambik semua perkara mudah je ..kalu nasib x baik..effect lagi teruk akan jadi kat tangan Adam..sape yang nak dipersalahkan..ada jugak kena saman Doktor tu karang..

ok..next entry sal operate untuk keluarkan jarum tu pulak ..aku nak rehat jap..nanti sambung.

sekian..

1 comment: