Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Story semalam..last untuk tahun 2012 and jugak lunch terakhir aku untuk tahun 2012..hehe..tapi aku lunch kul 4 ptg kot..
dalam hujan-hujan aku leh cari pasal makan jauh2 nooo..padahal cafe dekat ada..tapi nak jugak p jauh..so, dalam hujan kejar bas lagi, p scholar IN..biasa lah kita orang suka makan tempat yang dah jadi Favorited kami..biar jauh asal sedap and puas hati..
p dah kul 4 petang..comfirm ah makanan tengah hari dah habis kan..yang tinggal NASI AYAM je..dah tengah lapor so, makan jugak.. seriously nasi ayam kt sini best sangat..macam kat TERENGGANU..macam adik aku buat, macam kakak aku buat kt umah..susah aku nak cari nasi ayam yang sama cm nie..mejoriti biasa aku jumpe nasi ayam kat Johor ni lain benor ngan yang kt Terengganu.
SO, lepas makan nasi ayam..duk online situ jap..saje cuci mata lama2 kat sana..bapak ah wife kat situ laju giler kot..syok sakan lah kalu download citer kan..petang2 kat cafe ni pun still ramai orang.
kat sini jugak ada jual roti canai..yang buat aku nak order roti tisu ni pun aku x tau nape..tengah syok tengok mat tebar roti canai buat roti tisu kat sorang customer dia..aku pun rasa nak try ngak benda alah bersegi tiga ni..so order je lah biar baru lepas makan nasi ayam pun..perut tempayang betul lah..selagi boleh sumbat, aku sumbat je..(huhu x de ah)..aku rasa nak makan lebih je ari ni..nak2 tengah hujan..cepat lapor kot..
first time aku makan roti tisu..oh begini rupanya rasa dia..not bad lah bagi aku..tapi aku x habis pun satu ni..share ngan my fren aku..lepas ni x nak onder dah benda ni..kalau aku onder bazir je kalau x habis ..baik aku order roti telor cam biasa..huhuhu
now, untuk hari first Januari and hari first tahun baru ni, x tau lah nak celebrate lunch kat mana..perhgggg celebrate tu..mimpi je kot ..esok nak exam..jangan ngade lebih2 nak celebrate bagai okeh ..
doakan aku di permudahkan untuk jawab first paper exam esok erk..
Aminnn..
thank korang..
ok see u next entry..daaaa
sekian..
er,,, sodapnyer...
ReplyDeletesedap...x rugi dtg jauh2..tau..
Deletetak pernah makan roti tisu,,huhu,,teringin gak na makan..
ReplyDeletejom join giveaway ni..hadiah gempak :)
ReplyDeletehttp://shazreena-reena.blogspot.com/2013/01/new-year-giveaway-by-shazreena-shukri.html
yumyumyum...roti tisu..lama tak makan....
ReplyDelete