Followers

Wednesday, January 2, 2013

FinaL exam: DONE satu Paper, waiting for last Paper

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

hoyeeee....selamat satu paper, waiting untuk last paper Esok Pagi and jugak exam terakhir untuk semester ni  and  jugak exam terakhir untuk aku, sebagai student town planner insyaallah..


3/1/2013
Planning Law
bk1-bk6 (N24)
9pg-12pm
83-165
moh lah kita study..tapi sebelum tu, isi perut dulu ngan bugger AYAM Special dari D'Has Corner UTM..sedap wei bugger ni, dah jadi Favorited aku dah..


for exam last ni, hope everyting gonna be OKAY....

ok daaa..

 sekian.




6 comments: