Followers

Wednesday, September 18, 2013

B.O.S.A.N

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

serius aku bosan sangat ..i time nak balik x sampai 1 jam lagi aku rasa cam setegah bulan..ning pun kes aku keje sorang2 je..biasa aku duk ngan member aku..ari ning dia kena buat keje out show..so,tinggallah aku sorang2 kat sini

memang sumbak molek lah..esokx tahu camner lah..still sorang jugak kot coz lama ngat member aku kena buat keje tu..apapun still good luck for her..aku doakan yang terbaik tu kau geng..

hari ning pun sibuk duk layan citer je kat youtube and  LAYAN BENDA ALAH NING..

OK SEKIAN DULU..

bye.

2 comments: