Followers

Tuesday, September 3, 2013

LAYAN KL gAngsTer 2

Assalamualaikum & Salam SEjahtera


boleh tahan sedap jugak citer KL Gangster 2 ning....patutlah orang cakap akan pecah panggung...sebelum panggung pecah citer ning dah menular dulu..apa kes...sian pulak kat pengarah nye kan....x sampai hati asalnye aku nak layan citer ning...ingat nak tggu gempak kat panggung nanti...tapi nak wak cam ner dah ada depan mata aku lihat aje...

so, korang2 yang x tengok lagi...boleh lah usha sikit kat mana audio yang tayangkan ok...

sekian.


7 comments:

  1. Hahaha..samalaa..ktepun dh dpt movie ni. Tp xsmpai hati nk tgk.rasa bersalah le pulak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..memang x sampai hati..kesian pulak kat pengarah dia, labur banyak2 tapi hasil x berbaloi dapat..bersalah lak rasa tengok kan..

      Delete
  2. dah tengok dah .. perghhh terbaik kan??? ade iras2 filem hollywood taraf dia ! !! :O

    ReplyDelete
  3. mmg terbaik la..dalam citer tu shark yg buat malik..realitinya sapa agak2 yang buat syamsul sampai bocor cerita ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. penyagak tu pun dah kena tanggkap kan..dia terima lah balasan dia wak aniayai orang..

      Delete
  4. hee , tira pon dah tgk gak . hm , dah ade kan, tgk je lah . kesian jugak kat shamsul .

    ReplyDelete