Followers

Thursday, September 12, 2013

Normal Life...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Tahniah skuad BoLa Sepak bawah 23 Malaysia berjaya ke final selepas tumpaskan Thailand semalam..tu berita yang aku tahu lah..aku x tengok pun coz aku keje..penat sangat2 x care doh ke Tv k apa..patutlah aku tengok kat kedai makan ramai semacam orang semalam...upernye dorang tengok bola..wait Final Lah nanti , dengar citer sabtu ning Malaysia vs Myammar.

salam khamis,normal back my mood...biar kita mengalah, jangan kita cari balas rite..dan sebab aku beralah tu lah x jadi manjang cam lama ning..cool je walaupun dalam hati ketik rasa nak sepak je kaki dia bawah meja..oopppp...sory lah...aku kan nak jadi baik..huk3...x moh dah emo bahang rambang..

ok.. curang tu memang indah..tapi x selamanya indah.setia memang sakit..tapi dari kesetiaan banyak benda kita belajar...dan pasti suatu waktu nanti bahagia tetap milik kita ...aku pun pernah curang sebab nak ubat luka hati sendiri..tapi aku xserius pun..lastly aku kembali kat dia jugak..sebab bukan mudah nak lupa orang yang dah sebati dalam hidup kita, bukan sehari dua, bukan sebulan dua, bukan jugak setahun dua..ning dah nak masuk 6  7 tahun..x mudah lah nak lupakan cam tu jugak...bila 2 hati dah sebati ..bukan mudah untuk di leraikan..

hargailah orang yang sayang kita sebelum kita hargai orang yang kita suka..sebab orang yang kita suka belum tentu akan sayang kita  macam kita sayang dia..


sekian.




1 comment: