Assalamualaikum & Salam Sejahtera
KIRa lepas kau pukul aku semalam..kau dah puas..kalu x puas buat ah lagi..aku dok nyesal mati di tangan kau.. tapi cukup aku tahu ...aku silap dalam menilai erti hidup ngan kau..aku bukan bodoh..aku bukan buta..tapi hati aku macam batu..tetap keras walau apa pun berlaku.
kan bagus aku x kenal orang macam kau..ada baik aku xde kat sini..aku x leh lari dari kau..aku sakit tanggung semua ning..aku sakit pikir masa depan aku..aku kecewa sebab aku kenal laki macam kau..kau tahu..aku boleh tepuk tangan bila kau cakap kau nak putus ngan aku..aku leh bersorak suka..sebab aku tahu aku x perlu tanggung azab ning lagi..sebab aku tahu..aku x perlu nak jaga hati sape2 dah..aku x perlu nak korban kasih lagi untuk orang yang x pernah hargai hidup aku..
kau terlalu buta dalam nilai kesetiaan aku...apa aku dapat kalu aku x jujur, sedangkan kalu jujur sekali pun tetap sama..penampar yang aku makan semalam cukup untuk aku cakap aku dah terlalu benci kau..terlalu nak kau keluar dari hidup aku..aku bukan nak bebas tapi cukup orang paham aku..boleh jaga aku..aku x perlu sape2 untuk bela aku..tapi aku nak orang yang betul2 sayang aku , ikhlas jaga aku..tu je..
kira hutang kau ngan aku belum selesai sebab aku x larat dah lawan..kalu aku lawan sekali pun belum tentu aku akan menang..sabar aku ada hak jugak..selagi aku bukan milik kau yang termaktut dalam surat rasmi ..aku masih ada hak untuk pertahankan diri aku..tapi x pe ah..selagi aku mampu sabar..aku sabar..aku redha ngan takdir hidup aku.. Andai Itu Takdir Aku!!
sekian.
apa2 pun masalah settle it without anger emotion mengawal diri ye :)
ReplyDeletesabarr.. masing2 dah tenang, baru settlekan problem tu bebaik yer. take care..
ReplyDelete