Assalamualaikum & Salam Sejahtera
XDOK MOTIF letak gambar ning pagi2 buta ning..hehe..
hai blogger's ada lagi x yang x tido cam aku ning..entah nape malam ning mata susah benor nak tutup..susah nak tido lah pulak..sekarang pun makin ceroh mata bila rumate pun ramai yang x tido lagi duk ngayut phohe sorang2 ngan gewe masing2..ceria balik bilik malam ning..seme x tido ning lake apa kes x tau ah..he3..esok mula ah kat pat keje ngantuk mata lake..
haigggg korang2 yang x tido lagi lagi tu buat apa erk...ning pun tengah layan Bw jap...bagi mata layu ngan entry korang2..he3.. mana sempat je lah erk...
Mie pun tengah keje gamoknye..malas ah nak ggu dia..biarlah dia ngan dunia dia..tadi pun puas doh aku tekok ngan dia, sal aku susah nak turun lepak kat dia ah..aku bukan suka sangat g pat keje dia..aku ning malas doh duk lepak2...aku nak balik keje tido je..tapi dia tu ada paham ker..dok pasal kena beleber pah ceroh..tahu ah dia rindu aku sari dok jumpe bising cam aku ning kena culik ker apa..aku baik2 je..dia je kecoh lebih..selagi dok nikah gini ah perangai dia..hari2 nak aku duk depan mata dia baru dia puas hati kot..apa laa...
panjang doh aku melalut...ok ah....see u next entry..
selamat malam..
sekian.

hehe thinking too much kot tu pasal susah nak tido. or high sugar intake in the morning..
ReplyDeletekalau baring mesti lelap jugak nnt..hahaha..kalo dok depan pc, mmg smpi sudah tak lelap
ReplyDelete