Assalamualaikum & Salam Sejahtera
9/4/2018-6.30pm
Tak terkate jap bila tengop dia pengsan lepas kena forlit tu..tengah kerja lagi tu..tpi x leh nk salahkan driver forlit tu..pian diri yang cuai..
Aku follow sampai hospital..ketar tubuh x soh kira lah..sbb x tau cam ne keadaan dia teruk k x..lpas x ray baru tau.
Masa nak daftar dia kat hosp..harap budak 2 orang ni tolong pegang masa bawak dia pi hospital.
On the way nak pi x ray..hope xde yang serius sangat..memang nampak sangat dia sakit masa nak hantar pi hospital tu..orang cakap kalau patah..x sakit...x tau lah.tggu keputusan x ray je.
Follow dia sampai bilik x ray then sementara tggu mak dia datang...lepas mak dia dah datang baru aku balik pat kije balik..aku x kesah lah kalau company x bayar gaji aku pun utk 2jam terakhir tu..yang aku pikir sal tun mohd sufian ni..haha
Lastly...kena tahan wad jugak malam ni..xpelah berehat jelah dulu..
Hope cepat sembuh pian.
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
9/4/2018-6.30pm
Tak terkate jap bila tengop dia pengsan lepas kena forlit tu..tengah kerja lagi tu..tpi x leh nk salahkan driver forlit tu..pian diri yang cuai..
Aku follow sampai hospital..ketar tubuh x soh kira lah..sbb x tau cam ne keadaan dia teruk k x..lpas x ray baru tau.
Masa nak daftar dia kat hosp..harap budak 2 orang ni tolong pegang masa bawak dia pi hospital.
On the way nak pi x ray..hope xde yang serius sangat..memang nampak sangat dia sakit masa nak hantar pi hospital tu..orang cakap kalau patah..x sakit...x tau lah.tggu keputusan x ray je.
Follow dia sampai bilik x ray then sementara tggu mak dia datang...lepas mak dia dah datang baru aku balik pat kije balik..aku x kesah lah kalau company x bayar gaji aku pun utk 2jam terakhir tu..yang aku pikir sal tun mohd sufian ni..haha
Lastly...kena tahan wad jugak malam ni..xpelah berehat jelah dulu..
Hope cepat sembuh pian.
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH




No comments:
Post a Comment