Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Sakit mmg sakit. Tpi aku harus kuat....ada sebab kenapa allah temukan kita ngan seseorang dan allah nak kita kenal sampai tahap tu je..mungkin ada sebabnye..allah lagi tahu apa yang terbaik untuk kita kan..
Aku hilang dia..tapi aku ada kawan kawan yang terus sokong aku..aku x rugi apa apa pun tanpe dia..sbb aku rasa ...dia ngan aku memang xde jodoh..
Aku cuba sedaya upaya aku untuk lupakan semua kenangan kita..semua kisah cerita kita..moga ada yang lebih baik dari mu untuk aku lepas ni..amin..
Bukan aku cakap mu jahat..tapi aku rasa...aku silap sebab rapat ngan mu sebelum ni sampai buat aku sukar untuk buang mu dari hidup aku..aku mintak maaf..aku x kuat untuk teruskan hubungan kita...ada baik kita tamatkan game ni kat sini je..
Aku harap mu bahagia tanpa aku...
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Sakit mmg sakit. Tpi aku harus kuat....ada sebab kenapa allah temukan kita ngan seseorang dan allah nak kita kenal sampai tahap tu je..mungkin ada sebabnye..allah lagi tahu apa yang terbaik untuk kita kan..
Aku hilang dia..tapi aku ada kawan kawan yang terus sokong aku..aku x rugi apa apa pun tanpe dia..sbb aku rasa ...dia ngan aku memang xde jodoh..
Aku cuba sedaya upaya aku untuk lupakan semua kenangan kita..semua kisah cerita kita..moga ada yang lebih baik dari mu untuk aku lepas ni..amin..
Bukan aku cakap mu jahat..tapi aku rasa...aku silap sebab rapat ngan mu sebelum ni sampai buat aku sukar untuk buang mu dari hidup aku..aku mintak maaf..aku x kuat untuk teruskan hubungan kita...ada baik kita tamatkan game ni kat sini je..
Aku harap mu bahagia tanpa aku...
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
No comments:
Post a Comment