Followers

Friday, April 6, 2018

Shoping with my hero

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Happy weekend..petang ni bawak budak kecik ni shoping mainan dia je...dah seminggu dia asyik ajak pi kedai ni nak beli mainan.
Aku klau nak memborong mainan untuk hero aku ni biasa bawak pi kedai ECo je..jimatt....sehari dua main dah rosak pun x rasa rugi mane kot...lagipun kat sini ikut nk pilih je..
Dia ni cerdik sikit tau..dia kutik je apa mainan yang berkenan kat hati dia masuk bakul..even dah bersepah kat umah pun still nk angkut lagi yang sama ..time ni lah peranan aku..dia masuk bakul..aku ambik letak tmpat asal balik..tpi belakang belakang dia lah kalau x nak dia mengamuk dlm kedai ni.

Then..puas kat dalam kedai..dia nak jugak main menda alah ni walaupun sekejap je..dia panggil "nguk nguk"...langsung kedai ni dia panggil kedai " nguk nguk"..
Happy petang je..jnji ada jugak masa untuk hero tersayang walaupun kadang kadang terbatas ngan kerja hari hari.

 SEkiAn
 || CoreTan Dari
 J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

1 comment:

  1. hehe..sama macam anak2 saya..tapi beli mainan kalau kat kedai eco amik 2 3 pun still mampu bayar lagi..tu kalau nak beli mainan g eco je

    ReplyDelete