Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Hari ni hadir kursus pertolongan cemas atau bahasa orang putih dia first aid..belajar pasal CPR
Buku nak kena study..madam rohana cakap esop ada exam..lama doh x dengar kuliah dalam bilik ber acon...siap sedialah ngan exam esop..hihi
Just fokus ngan apa yang di ajar insyaalah semua boleh buat and hari hari kursus ni berjalan ngan lancar dan habis ngan jayanya.
Pic traning..
Firsday dah lepas..esop ada sehari lagi..hope semua berjalan ngan lancar and dapat jawab exam ngan jayanya tomorrow..
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Hari ni hadir kursus pertolongan cemas atau bahasa orang putih dia first aid..belajar pasal CPR
Buku nak kena study..madam rohana cakap esop ada exam..lama doh x dengar kuliah dalam bilik ber acon...siap sedialah ngan exam esop..hihi
Just fokus ngan apa yang di ajar insyaalah semua boleh buat and hari hari kursus ni berjalan ngan lancar dan habis ngan jayanya.
Pic traning..
Firsday dah lepas..esop ada sehari lagi..hope semua berjalan ngan lancar and dapat jawab exam ngan jayanya tomorrow..
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH









No comments:
Post a Comment