Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Semalam aku update pasal Firsday FiRST AID WOTKPLACE ..ni kira sambungan dia dari hop semalam..
Kursus dia 2 hari tau.
Sebelum class kita selfie dulu..doh memang tabiat suka ambik gambar kan..xdop gambar xdop lah cerita.hihi
Ari ni class best lagi dari semalam..siap ada video bagai lagi..dah macam duk lam panggung je..
Just share photo masa tengah practikal.
Then sebelum tamat kursus..kitaorang ada exam tau..
Soalan dia total dalam bahasa orang putih..kau rasa???.. tawakal je lah..
Serius x rugi pun dapat join kursus ni..banyak ilmu aku dapat..dari aku x tau apa apa pasal FIRST AID atau bahasa melayu dia pertolongan cemas..banyak benda aku dapat belajar..
Bukan setakat dapat ilmu..dapat makan free siap dapat sijil lagi..mana nak dapat semua ni kalau x join kursus ni..
Aku dah ada..korang x nak ker??...
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Semalam aku update pasal Firsday FiRST AID WOTKPLACE ..ni kira sambungan dia dari hop semalam..
Kursus dia 2 hari tau.
Sebelum class kita selfie dulu..doh memang tabiat suka ambik gambar kan..xdop gambar xdop lah cerita.hihi
Ari ni class best lagi dari semalam..siap ada video bagai lagi..dah macam duk lam panggung je..
Just share photo masa tengah practikal.
Then sebelum tamat kursus..kitaorang ada exam tau..
Soalan dia total dalam bahasa orang putih..kau rasa???.. tawakal je lah..
Serius x rugi pun dapat join kursus ni..banyak ilmu aku dapat..dari aku x tau apa apa pasal FIRST AID atau bahasa melayu dia pertolongan cemas..banyak benda aku dapat belajar..
Bukan setakat dapat ilmu..dapat makan free siap dapat sijil lagi..mana nak dapat semua ni kalau x join kursus ni..
Aku dah ada..korang x nak ker??...
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH













No comments:
Post a Comment