Followers

Saturday, March 28, 2020

thanks PM

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hah...apa lagi yang korang nak...kerajaan dah bantu macam macam untuk korang rakyat Malaysia.... kerajaan cuma mintak satu je dari kita semua..

Just stay at home
Tolong duduk umah je..

Tapi aku tengok ramai lagi yang memang tak reti bahasa ni..ramai lagi yang buat perintah kawalan pergerakan macam biasa biasa je..why???..

Plss lah ..kes baru covid19 hari hari ada..
Kematian makin meningkat wei..

Kalau pKp ni tak leh nak hapuskan rantaian covid19 ni..nak buat cam mana lagi wei..

Korang sanggup Ker duk berkurung dalam umah lama lama..berbulan bulan ...plss lah
Aku pun dah naik muak dah duk umah..rindu dah nak pi kije .nak jumpe rakan rakan kerja..nak shopping dengan senang hati kat mall mall..bawak anak pi jalan jalan..serius rindu wei...

So..pls lah duk umah..kita jaga kita..

Thank PM atas bantuan kewangan yang diberikan buat kita semua..ya Allah bersyukur nya dengan rezeki ni buat kita rakyat Malaysia..

Hope kita semua bebas daripada covid19 secepat nya dan dapat jalani hidup MCM biasa.


SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment