Assalamualaikum & Salam Sejahtera
citer minggu lepas jugak...orang lain sibuk nak balik kampung aku ngan Irah sibuk cari steamboat..hahaha...teringin, mengidam semua ada time ni..ye ah lama dah X makan kot..kadang2 selalu gak tinjau2 kt area Taman U tu..mana tau ada jual steamboat kt tepi2 jalan cam dulu..tapi nehiiiiii ..dah xde sekarang..so, terpaksa lah menapak kat area menara Jam kt Johor ni..mean, tempat makan steamboat tu sebelah menara jam tu je..kalau orang johor mesti pernah sampai kan..
kat sini ada banyak gerai2 steamboat..bederet kau kat tepi jalan tu...pilih je nak makan kedai mana..kebanyakan menu dia sama je antara gerai2 nya..yang berniaga pulak muda2 lagi kau...meriah btul kt sini..
time ni x ramai lagi orang..banyak gerai2 yang baru nak bukak..awal x kami sampai..hehehe..ala mesti ah nak awal kan..coz sat g ada plan lain meronda area lain pulak...sebelum jalan2 tu makan dulu lah..
ni Irah punye..harga berpatutan lah aku rasa..tapi memang x leh tanding ngan harga kt tempat aku sana..lagi murah kot..tapi ok lah..puas hati..
ni aku punye...x tau dah nak pilih apa...banyak2 x habis jugak..so, ambik yang berkenan di hati je..
jemput makan semua ye..kalau teringin nak makan steamboat tu..jangan lupa singgah sini..comfirm korang akan puas hati..
*
*
ok. tutup citer kat gerai steamboat...jom ikut aku jalan2 area johor lagi dalam entry lepas + lepas and lepas ni okey...mentang2 dah final year student kt UTM tu..cam x sabar je nak tinggal JOhor kan..sebelum tinggal tu melancong johor lah dulu bagi puas..hehehe..
sekian.
wahh~ mcm seronok nye steambot tue..!
ReplyDeleteanwy ^^selamat hari raya^^
huhuhu...selamat hari raya jugak tuk awak.
Deletesedapnya... minta belanja boleh? hehehe
ReplyDeletehuhuhu..sedapppp..belanja..hehhe..ni pun family yg tolong belanja..
Deletejeles baH aku liat..hehe
ReplyDeletejgn jeles git...jemput mkn skli yee...
ReplyDelete