Assalamualaikum & Salam Sejahtera
syukur alhamdulillah, satu bebanan dan kerisauan sal sape supervisor utk PSM aku dah terjawab akhirnya..walaupun tajuk PSM aku x di approve tapi dapat Supervisor ni pun dah kira baik kot..sebab limit masa ator borang ni 3 ari lagi kot..sape x risau??
yang masih belum dapat supervisor and belum ada tajuk tu..cuba dan terus mencubalah..aku pun tengah mencuba dapatkan tajuk yang baik ni..dengar kate ramai lagi yang x dapat supervisor and x dapat tajuk,.aihhh bukan senang nak lepas benda alah ni tau..baru nak dapat tandatangan supervisor..x selanjutnye lagi dalam nak sempurnakan PSM ni..doakan aku ye kawan2..
sekian =p
No comments:
Post a Comment