Followers

Sunday, October 7, 2012

Riadah Petang at tasik belakang UTM.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

ni kisah minggu lepas, lepas balik kelas Planning Law lepak cuci mata kat tasik belakang  UTM ni..time ni memang rasa penat, mengantuk, letih bagailah coz dari pagi sampai petang ada kelas..

dah lama rasa x duk cam gini ..kalau sem lepas..ni dah jadi xtvt biasa riadah..x riadah pun jalan2 satu UTM..epy der time tu..maybe semester ni jauh bezanya..x de nye nak suka2 cam semester lepas..asyik2 stress, tekanan je yang duk pikir..aiiii dugaan betul lah semester ni..
ok..sebelum p lepak sana..kami p cari makan petang dulu..budak UTM mesti tau kat ner ni kan..x jauh dari pintu masuk belakang Kolej KRP.
 ni makan petang kami ari ni..simple dan serba jimat je..x mahal pun harga makanan ni..berpatutanlah..
ok..layan perasaan 
"blues untuk aku"
 dulu....

bye2..

SEKIAN TERIMA KASIH.

2 comments:

  1. salam kenal. dah follow kamoo ^_____^
    http://eza-ezara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Salam dear.. Akak tag kamu dalam segmen.:) http://www.aimisyahirah.com/2012/10/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    ReplyDelete