Followers

Sunday, October 14, 2012

Tq K.T.F

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Salam hujung minggu semua..13/10/2012..kTF ada buat majlis ..dalam ENTRI NI  aku ada cakap, aku dapat jemputan kan..So layan je lah apa yang berlaku malam jemputan tu..

nak masuk dewan kena daftar dulu , then dapat hadiah dari JKM KTF..hadiah besday tau..walaupun kecik tapi bermakna bagi aku sebab ada jugak kenangan manis sambut besday ngan KTF..
ni time beratur nak daftar..punyelah ramai org sampai kt hujung dewan duk berbaris..
Hadiah daripada KTF, comey kan..walaupun simple..

ok dah dapat terus masuk dewan.

Then lepas ucapan bla bla bla dari org2 penting KTF , boleh makan..tu yang aku tggu sbb memang time tu lapor giless kot sbb x makan lg siang tadi..ingt nak kuar tgh hari tu..tapi hujan bukan main lebat lagi, so duk bilik je..tggu malam baru dapat makan..cian kt deng kan...

ok, kat sini aku nak ucapkan terima kasih kat KTF terutama sekali kt pengarah majlis ni..terima kasih sedia makanan sedap tu walaupun kena bersesak sesak sekalian ngan ratusan penghuni KTF..and terima kasih atas hadiah kecik molek tu..

T.E.R.I.M.A K.A.S.I.H KTF



sekian .



4 comments:

  1. ok jugak hadiah tu...boleh buat bekas letak pensel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHE..kecik je tau..macam cawan teh cina tu je..tapi cumilll...

      Delete
  2. Replies
    1. tu ah bukan selalu dapat makan sedap..dah lah free..memang puas hati lah..balik2 terus je tidor kekenyangan..x senonoh betul kan..hehehe

      Delete