Followers

Saturday, October 27, 2012

Scholar's INN -UTM

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Lepas jugak hajat nak berphoto gedikkk kat Scholar’s Inn..hehehe…ni time otW nak carik makan tau..punye jauh melencong kan..mana tau pak lah café bukak bisness ari ni..tapi, sedihhhh tutup jugak.. nama pun hari raya..mesti orang sibuk nak beraya kan..apa lah aku ni..harap benda yang memang x dapat time3 cam ni..
*
*
Tempat yang aku nak share ni ialah tempat penginapan yang selesa untuk yang berdua or family..maybe sesuai jugak yang nak berbulan madu..ece ce ce pandai2 je aku kan..

scholar Inn ni rumah tamu @ penginapan (apartmen) yang disediakan oleh UTM untuk sape2 yang tengah cari tempat menginap kat area skudai or yang ada program kt UTM ni..boleh lah check in sini...banyak kemudahan yang disediakan dan harganya memang berpatutan.


kemudahan dia cam. bilik lengkap ngan kipas/aicond , peti ais and ruang dapur, bilik mandi and ruang tamu lengkap dengan TV and Astro lagi dalam rumah tamu tu..

kalau korang datang sekeluarga 5-6 orang nak save budget memang tempat ni sangat sesuai berbanding sewa hotel..harga kalau x silap aku bermula RM100 yang paling murah.

kalau korang nak tau lebih lanjut, korang boleh hubungi:= 


Rumah Tamu UTM (U9) - Staf : En. Sulaiman bin Hj. Osman
                              No Telefon : 07-553 5197 / 5195


landscape kt luar pun cantik..

*
*
*
*

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA DARI K.A.M.I


sekian.




No comments:

Post a Comment