Assalamualaikum & Salam Sejahtera.
ni pun aku skip jap utk keje studio..tengah buat concept plan kau..dah lama x berkampung kat studio ni malam-malam ..dah setahun kot..kali ni padat ngan keje studio balik cz ni studio last..insyaallah..
even penat ngan kelas siang tadi...dari pagi sampai petang kot...tapi kena gagahkan diri jugak untuk prepare studio esok hari..hope semuanya berjalan lancar. Alhamdulilah asment utk ator esok pun dah siap..x de ah gaduh2 sgt terkejar-kejar buat der..balik nanti comfirm aku tidor terus..x larat dah.. updte simple punye malam ni.. ok bye2.. skian..

goodluck ye :)
ReplyDeletepenatnya bace entry nih...hope bangun pagi ari ni dengan penuh kesegaran dan keceriaan...=)
ReplyDelete(singgah dan komen follower therosputih, aktiviti wajib sebagai tanda sokongan)
done follow awk...:) sudi singgah la sini nnty bila da free..
ReplyDeletehttp://akiraryuhannastory.blogspot.com/