Followers

Thursday, October 11, 2012

P.E.N.A.T

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

hai blogger sekalian..firstly mohon maaf banyak2 cox x sempat lagi nak blogwarking and terjah blog korang lama2..and buat yang dah follow aku..thank aku ucapkan..sabor neh..aku akan follow korang nanti bila aku betul2 free.. 

ni pun aku skip jap utk keje studio..tengah buat concept plan kau..dah lama x berkampung kat studio ni malam-malam ..dah setahun kot..kali ni padat ngan keje studio balik cz ni studio last..insyaallah.. 

even penat ngan kelas siang tadi...dari pagi sampai petang kot...tapi kena gagahkan diri jugak untuk prepare studio esok hari..hope semuanya berjalan lancar. Alhamdulilah asment utk ator esok pun dah siap..x de ah gaduh2 sgt terkejar-kejar buat der..balik nanti comfirm aku tidor terus..x larat dah.. updte simple punye malam ni.. ok bye2.. skian..


3 comments:

  1. penatnya bace entry nih...hope bangun pagi ari ni dengan penuh kesegaran dan keceriaan...=)

    (singgah dan komen follower therosputih, aktiviti wajib sebagai tanda sokongan)

    ReplyDelete
  2. done follow awk...:) sudi singgah la sini nnty bila da free..

    http://akiraryuhannastory.blogspot.com/

    ReplyDelete