Followers

Saturday, January 6, 2018

back To normal

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

yap..back to normal life...dah tahun baru kan..perkara yang baik kita teruskan..perkara buruk kite tinggalkan..kalau kita tak ubah diri kita..belum tentu orang lain mampu ubah diri kita..kite je boleh ubah diri kita sendiri..

aku sendiri pun x tau apa percaturan hidup aku untuk esop Lusa dan akan datang..APA yang aku harap percaturan hidup aku Kali ni adalah yang terbaik buat aku.

Sekarang, seriously aku just fokus pada kerja aku hari hari dan try Cari masa untuk spec time ngan my hero aku shaqeel.

aku janji yang aku x akan sekali Kali abaikan shaqeel .akulah mom.akulah ayah pada dia..hope shaqeel lagi kuat tabah Dari mak  lalui hidup yang makin mencabar ni...

kalau dulu aku takut sangat kehilangan kau..aku siap merayu meraung xnak hilang kau..but hari ni aku lagi tenang bila aku lepaskan kau jauh Dari hati aku..terima kasih ya Allah sebab ajar hati aku untuk lebih menhargai diri aku Dan hidup aku..

SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment