Followers

Wednesday, January 10, 2018

serVIs motor dulu!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
LEpas kes TBU aku ni buat hal tengah jalan time magrib Ari tu..terus Ari ni aku bawak pi bengkel...servis mana yang patut..

mujurlah ari ni aku off kije...bolehlah sentle satu satu hal..lain Kali memang payoh doh nak Cari masa.moga hari hari kije.

thank Kat abg abg bengkel yang sentlekan motor aku TD..thank jugak kat awok yang temankan saya Ari ni...

hope lepas ni xdelah dia buat hal lagi..

 SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
 IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment